Nee. De meter in je woning is eigendom van de netbeheerder. Er verandert dus niets aan je meter als je verandert van energieleverancier. Als je graag een slimme meter wilt laten plaatsen, neem dan even contact op met je netbeheerder. Vaak kan dat gratis. Hier kun je vinden wie jouw netbeheerder is.
En via deze link kun je bij jouw netbeheerder een slimme meter aanvragen:
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.