Waarom kan ik geen hoog en laag tarief (normaal en daltarief) invullen op de site?

Wij hanteren dynamische tarieven. Deze kunnen per uur (stroom) en per dag (gas) verschillen. Een hoog of laag tarief is hier niet mee te combineren. Sterker nog, je hebt zelf inzicht wanneer de prijzen laag zijn en wanneer juist dat goede moment voor een wasje is!

Bij het aanmelden kun je het hoge en lage verbruik bij elkaar optellen en als één hoeveelheid invullen.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Let op: 29-03 (Goede Vrijdag) en 01-04 (2e Paasdag) is onze klantenservice gesloten.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!