Ja, je energieprijzen staan immers niet vast maar verschillen per uur (stroom) of per dag (gas). Echter geven wij je ook de controle over je verbruik door je via onze app te informeren over de actuele prijzen. Zo kun je de pieken vermijden en gaan verbruiken tijdens de dalen. Vind je het toch niks of word je er zenuwachtig van, dan kun je altijd bij ons weg. We hanteren geen opzegtermijnen of boetes.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.