Laatst bijgewerkt op: 15-10-2024
Hoe verloopt de aanmelding bij Frank Energie?
- Verwijs de klant naar onze homepagina via je unieke uitnodigingspagina. Heb je nog geen eigen uitnodigingspagina ontvangen? Neem dan contact op met partners@frankenergie.nl
- De klant dient zijn adres bovenaan in te vullen en daarna te klikken op ‘Bereken je besparing’.
- Daarna kan de klant de rest van zijn gegevens invullen.
- Na de bevestiging van de switch regelen wij de overstap met de oude leverancier.
- De minimale startdatum ligt 14 dagen in de toekomst. De klant kan eerder bij ons starten als hij zijn getekende opdrachtbevestiging van de batterij (op het juiste adres) doorstuurt naar: klantenservice@frankenergie.nl
Hoe meldt de klant zijn batterij aan bij Frank Energie?
- De klant is aangemeld bij Frank Energie
- De klant dient de app te downloaden en hierop in te loggen
- Op de app moet de klant navigeren naar 'slim huis' en daarna klikken op 'batterij activeren'.
- Hierdoor opent de mailing app van de klant met een standaard sjabloon dat de meeste informatie bevat die Frank nodig heeft om verdere stappen te nemen, zoals het Frank klantnummer (in het onderwerp van de mail) en batterijmerk, serienummer, capaciteit en vermogen.
- Nadat de e-mail naar slimhandelen@frankenergie.nl is gestuurd, onderneemt Frank verdere stappen. Dit duurt over het algemeen ongeveer een werkdag, afhankelijk van het merk.
- Nadat de batterij is geactiveerd om zich in te schrijven voor de Slim Handelen dienst, ontvangt de klant een bevestigingsmail met een aantal basisinstructies en de algemene voorwaarden van slim handelen.
- Binnenkort zal de onboarding geautomatiseerd worden (OAuth). Hiermee zal de klant vanuit de Frank app direct zijn batterij kunnen aanmelden en akkoord kunnen gaan met de relevante voorwaarden.