Doorgaans sturen we op twee momenten per dag zo’n bevestiging. Het kan dus zijn dat jouw bevestiging nog klaarstaat voor verzending en met het volgende moment wordt uitgestuurd.
Twijfel je of jouw aanmelding goed is binnengekomen? Neem dan contact op met ons via chat of e-mail onder vermelding van jouw postcode en huisnummer. Dan gaan we dit voor je na.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.