Via onze app kun je zelf je rekeningnummer wijzigen! Ga naar het tabblad 'Regelen' > 'Betaalgegevens' > 'Rekeningnummer wijzigen'.
Kies de juiste bank.
Je wordt doorverwezen naar de omgeving van jouw bank. Volg daar de benodigde stappen.
Na het succesvol afgeven van een machtiging wordt het rekeningnummer automatisch aangepast in onze systemen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met klantenservice@frankenergie.nl
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.