We laden op tijdens goedkope uren, maar ook wanneer er een overschot aan energie is. Hierbij optimaliseren we op de onbalans- en congestiemarkt. De besparingen die daarmee gerealiseerd worden delen we met jou in de vorm van een bonus. Deze bonus zie je oplopen in de app en betalen we eens per kwartaal aan je uit. Hierdoor ben jij nooit duurder, en vaak zelfs goedkoper uit dan wanneer we alleen op de goedkoopste uren hadden geladen.
Verder is het belangrijk om op te merken dat we eerst een korte periode ‘dom’ laden, zodat we beter kunnen inschatten hoe snel je auto oplaadt en de sessies daarna kunnen optimaliseren.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.