Over het algemeen wordt geadviseerd om het opladen niet via meerdere kanalen te regelen. Als je laadsignalen geeft via twee of meer verschillende kanalen, zal de interferentie het moeilijk maken om je aan het oorspronkelijk geplande schema te houden. We raden daarom aan om schema's of slimme functies die je hebt op aparte apps of hardware uit te schakelen.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.