Je kunt verschillende schema's hebben voor verschillende dagen. Je kunt een weekschema instellen waarin je een vertrektijd instelt voor elke dag van de week. Er is ook een optie om een 'volgende vertrektijd' in te stellen die meer dan één dag in de toekomst ligt. Hiermee overschrijven we je wekelijkse instellingen totdat we de 'volgende vertrektijd' hebben bereikt. Nadat we die tijd hebben bereikt, keren we terug naar je wekelijkse instellingen totdat je opnieuw handmatig een 'volgende vertrektijd' hebt toegevoegd.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.